افزایش بازدید سایت با ابزارهای رایگان

افزایش بازدید سایت با 16 راهکار تجربی و تضمین شده بصورت رایگان و واقعی وبمسترفا

در واقع، بر اساس داده‌های eMarketer، جستجوی صوتی تا انتهای سال ۲۰۲۱ تا ۹/۷% افزایش پیدا کرده بود. بهینه‌سازی تاریخی فرآیندی است که برای به‌روزرسانی محتوای قدیمی و ایجاد ترافیک و لید بیشتر استفاده می‌شود. اگر شما هم این کار را انجام می‌دهید، اکثر بازدیدهای ماهانه و لیدهای شما از پست‌های قدیمی‌تر خواهد بود. هرچه برندتان شناخته‌شده‌تر باشد، ترافیک بیشتری را به وب‌سایت خود هدایت خواهید کرد. یکی از راه‌های دستیابی به شناخت برند، فعال بودن و مشارکت در بازار است.

به این ترتیب مخاطبان به کامنت شما توجه کرده و در ادامه اقدام به بررسی خود پیج‌تان می‌کنند. اگر در پیج محتواهای جذابی داشته باشید، می‌توانید مخاطبان را به فالوور تبدیل کنید. بعد از این‌هم می‌توانید با روش‌های مختلف آنها را به بازدید از سایت ترغیب کنید. اگر دقت کرده باشید، خیلی از اکانت‌های پرمخاطب در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، هر از گاهی با قرار دادن لینک در استوری یا در بیو، مخاطبان‌شان را به بازدیدکننده سایت تبدیل می‌کنند. زمانی که شما کدهای اسکیما را به سایت‌تان اضافه کنید، موتورهای جستجو راحت‌تر نوع محتوا، جزئیاتی مثل نام نویسنده، موضوع محتوا، نظرات مخاطبان و… را درک می‌کنند. به این ترتیب رتبه بهتری برای صفحات‌تان در نظر گرفته و رتبه بهتر هم برابر است با بازدید بیشتر سایت.

برای افزایش بازدید صفحات خود، لازم است به‌طور مرتب وب‌سایت خود را ارزیابی کنید. یادگیری ابزارهای سئو مانند Google Analytics، Ahrefs و SEMrush و ... به شما کمک می‌کند تا یک استراتژی برای جذب و ماندگاری کاربر در وب‌سایت خود تدوین کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا بفهمید کدام بخش‌های وب‌سایت و استراتژی سئو سایت شما عملکرد خوبی دارند و کدام بخش‌ها نیازمند بررسی و بهبود هستند. به علاوه، به شما کمک می‌کنند تا ایده‌هایی برای محتوایی را بیابید که پتانسیل ایجاد ترافیک زیاد و افزایش بازدید دارد.

لینک‌سازی خارجی در بیرون سایت بصورت تبلیغات انجام می‌شود که گاهی رایگان و گاهی پولی است. با کمک هر دو مورد اگر بطور اصولی و استاندارد انجام شود از گوگل رتبه و امتیاز دریافت کرده و درنهایت به افزایش ترافیک خواهید رسید. ابزار «گوگل آنالیتیکس» (Google Analytics) منبع ارزشمندی از داده‌های عملکرد وب‌سایت را در اختیار شما می‌گذارد. این ابزار به شما کمک می‌کند که صفحه‌های پرمخاطب وب‌سایت خود را بیابید و درباره ویژگی‌های شخصی و دموگرافیک مخاطبان خود اطلاعات مفیدی کسب کنید. همچنین با استفاده از گوگل آنالیتیکس می‌توانید معیارهای ارزیابی عملکرد در سئو را ارزیابی کنید و از این داده‌ها برای برنامه‌ریزی، طراحی کمیپنی‌های تبلیغاتی آینده و استراتژی محتوا کمک بگیرید.

امروزه با قابلیت‌های Reels اینستاگرام و Short یوتیوب، می‌توانید ویدیوهای کوتاه بسازید و در آن به نمایش محصولات یا خدمات کسب‎‌و‌کارتان بپردازید. در این مدت کوتاه، به‌ راحتی می‌توانید مزیت خدمات خود را به کاربر معرفی و همچنین ویدیوها را در یوتیوب و آپارات قرار دهید و لینک آن را در سایتتان درج کنید. به‌این‌شکل، یک بک‌لینک هم از این پلتفرم‌ها دریافت کرده‌ و رتبه سایت را در گوگل بهبود داده‌اید. ویدیوهای آموزشی- مانند بخشی از وبینارها- و تعاملی دو نمونه از بهترین ویدیوها هستند که ارتباط زیادی با مخاطب برقرار می‌کنند. امروزه، بیشتر کاربران از موبایل خود برای بازدید از سایت‌ها استفاده می‌کنند.

می‌توانید برای استوری‌های اینستاگرام یا فیس‌بوک، ویدیوهای زنده، IGTV، ویدیوهای فید خبری، یوتیوب و... این کار در راستای آگاهی از برند و تعامل بیشتر با مخاطبان بسیار اثربخش است. شبکه‌های اجتماعی یک استراتژی جدید نیست؛ اما هنوز هم اثربخشی بالایی دارد. نکته کلیدی در مورد شبکه‌های اجتماعی این است که بروز باشید و از ویژگی‌های جدید این شبکه‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، فیس‌بوک ابزار جدیدی معرفی کرد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد یک چت بات در مسنجر ایجاد کنند تا به محتوای پیشنهادی در سایت شما پیوند دهند. علاوه بر روش‌های افزایش بازدید سایت رایگان از طریق تولید محتوا و بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی، روش‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های زیاد، بازدید سایت شما را افزایش دهند.

کلمات کلیدی تاثیر بسزایی بر سئوی سایت داشته و به کمک آن می‌توان سایتی پر ترافیک ایجاد کرد. لازمه این امر جستجو کلماتی است که مخاطب در حوزه شما به دنبال آن بوده و زیاد جستجو شده است. این مسئله به جذب تعداد بالایی مخاطب به سمت سایت شما کمک کرده و خود عامل بسیار مهم و اصولی در افزایش بازدید است. شما باید کلمات اصلی و فرعی را مشخص کرده و در برنامه خود قرار دهید و مطابق با آن‌ها محتواسازی کنید. پیدا کردن کلمه کلیدی اولین قدم در سئوی محتواست که باید با دقت و با ابزارهای مخصوص انجام شود.

به عنوان مثال با کاهش سایز محتواهای روی صفحه یا انجام بهینه‌سازی و فشرده‌سازی تصاویر می‌توان بخشی از سایت را از نظر فنی بهینه کرد. اگر برای تولید محتوای وب‌سایت خود کمبود ایده دارید، یک راه حل عالی برای غلبه بر این مانع، استفاده مجدد از محتوای قدیمی است. یک پست وبلاگ با عملکرد خوب را تغییر داده و آن را به یک ویدیو تبدیل کنید یا اگر پادکستی دارید که واقعاً خوب عمل کرده است، یک پست وبلاگ در مورد آن موضوع بنویسید. در این بخش، به تعدادی از پرسش‌های متداول درباره افزایش بازدید سایت رایگان پاسخ می‌دهیم. بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ‌دهنده» امکان معرفی کسب‌وکار به دیگران را برای شما فراهم می‌کند.

لینک داخلی، کمک زیادی برای به دست آوردن موقعیت در صفحه نخست سایت‌تان می‌کند. به همین منظور روی اطلاعات مهمی که از سایت‌های دیگر به دست می‌آورید، وقت زیادی بگذارید و برای پیشرفت این صفحات تلاش کنید. اگر ایمیل‌های شما هرگز باز نشوند، نمی‌توانند روی ترافیک سایت شما مؤثر باشند. مطالعه موردی معروفی نشان داده که نتایج حاصل از ترکیب چهره و توصیفات در یک صفحه فروش بسیار چشم گیری دارد. بسیاری از مخاطبان برای خواندن محتواهای متنی وقت کافی ندارند و در چنین شرایطی طراحی اینفوگرافیک بهترین راه کار است و حتی کاربرانی که علاقه به خواندن محتواهای متنی هم دارند، به سمت اینفوگرافیک ها می آیند. اینفوگرافیک ها اطلاعات را سریع تر و با جزئیات خاص تری به عرض مخاطب می رساند.

یکی از رایج‌ترین این مشکلات، نرخ پرش سایت است که جلوی افزایش بازدید سایت را می‌گیرد. از آن‌جایی‌که که محتواهای شبکه‌های اجتماعی، به راحتی توسط گوگل قابل ردیابی هستند. زمانی که بازخورد خوبی از طرف کاربران خود دریافت کنید، گوگل متوجه رضایت کاربر شده و سایت شما رتبه می‌گیرد. بنابراین تحقیق کلمات کلیدی، حتما باید اولین کاری باشد که انجام می‌دهید. زیرا اگر درست انجام نشود و سایت روی کلمات اشتباهی رتبه بگیرد، در آینده برای اصلاح این مشکل و افزایش بازدید سایت مجبور به تقبل هزینه‌ای سنگین خواهید شد.

این روش موجب می شود که کاربران زیادی با شما آشنا شده و در صورت رضایت مجددا به سایت مراجعه کنند. اگر کسب‌وکار شما از نوع فیزیکی است، سئوی محلی برایتان یک ضرورت محسوب می‌شود و یکی از راه های افزایش بازدید سایت خواهد بود. به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات برای جستجوی محلی، موتورهای جستجو به سیگنال‌هایی مثل محتوای محلی، صفحات پروفایل اجتماعی، و سایتیشن متکی هستند تا مرتبط‌ترین نتایج محلی را برای کاربران فراهم کنند. به عنوان مثال در حوزه کاری ما کلماتی مثل ” کار در منزل“، ” کسب درآمد اینترنتی” و… زیاد توسط مخاطبان و کاربران جستجو می شود. شما هم باید دست به کار شوید و اصلی ترین و کاربردی ترین کلمات کلیدی تان را که مخاطبان و کاربران زیادی آنها را جستجو می کنند را برای سایت تان انتخاب کنید. البته برای تولید محتوای پربازدید برای سایتتان پیشنهاد می کنم حتما نکات زیر را رعایت کنید.

اگر به دنبال روش کوتاه‌مدتی برای جذب ترافیک از گوگل هستید، باید سراغ تبلیغات گوگل ادز بروید. در این صورت به ازای هر کلیکی که از گوگل دریافت می‌کنید، باید مبلغی را بپردازید. نکته دیگر اینکه از کلمات کلیدی هم کانسپت و کلمات کلیدی LSI نیز در مکان‌های مختلف مقاله استفاده کنید. البته استفاده از این عبارت‌ها نباید اصطلاحاً به‌صورت زورچَپانی باشد؛ این کار باعث ایجاد دست‌انداز در متن مقاله می‌شود و کاربر را پس می‌زند. پس توصیه می‌کنیم از کلمات کلیدی مرتبط و کلمه کلیدی اصلی به شکل صحیح و طبیعی استفاده کنید. اغلب کسب و کارها تصور می‌کنند هر عبارتی که حجم جستجو (Search Volume) بیشتری دارد، گزینه بهتری برای تولید محتوا است؛ زیرا این عبارت‌ها پتانسیل بالایی در جذب ترافیک دارند.

می ‌توانید یک سایت کاربر پسند با تجربه کاربری عالی داشته باشید، این کار باعث می‌شود که مخاطب وقتی به وب‌سایت شما بیاید ساعاتی را در صفحات وب سایت شما بگذارند و خیلی دیر سایت را درک کند. اینکه یک وب‌سایت کاربر پسند با تجربه کاربری داشته باشید باید از مواردی مانند بالا بردن سرعت سایت، حذف کردن موارد مزاحم و اضافی، استفاده از تبلیغات مفید و ساده‌سازی وب‌سایت استفاده کنید. تبلیغات از طریق جستجوی پولی، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی روشی مناسب برای افزایش ترافیک سایت است. به علاوه، با پیشرفت موتورهای جستجو مردم از عبارات خاص‌تری برای جستجوی آنلاین استفاده می‌کنند. ابزارهای رایگان زیادی برای یافتن کلمات کلیدی مورد نظر وجود دارد، مانند ابزار رایگان WordStream.

تولید محتوای متنی در جذب مخاطب برای وب‌سایت کسب و کار مؤثر است، اما تولید محتوای ویدیویی می‌تواند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند و مخاطبان را به برقراری ارتباط با کسب و کار ترغیب کند. بر اساس آمارها، بیشتر مخاطبان مشاهده محتوای ویدیویی را به انواع دیگر محتوا ترجیح می‌دهند. یکی از روش‌های افزایش بازدید سایت ، انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. تبلیغات کلیکی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و نمایش بنرهای تصویری می‌توانند روش های مناسبی جهت افزایش بازدید سایت به حساب آیند، تنها کافیست برند اختصاصی خود را ساخته و آن را در معرض نمایش قرار دهید. امروزه وب‌سایت شما به منزله ویترین کسب‌وکارتان در دنیای مجازی است و ازاین‌رو بالابردن میزان ترافیک بازدید سایت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب‌وکار اعم از خرد و کلان است. راه‌های بسیاری برای افزایش بازدید رایگان سایت Increase free site visits توسط کارشناسان حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد می‌شود که در این مقاله تعدادی از آنها را برای شما بررسی خواهیم کرد.

به بیان دیگر، دلایل گفته‌شده خود موجب می‌شود که رتبۀ سایتتان بهبود یافته و افزایش بازدید سایت را تجربه کنید. همچنین فراموش نکنید که در استراتژی کلمات کلیدی خود از کلمات کلیدی بلند (long-tail keywords) نیز استفاده کنید؛ زیرا بهینه‌سازی آنان آسان‌تر بوده و شما را زودتر با افزایش بازدید سایت روبه‌رو می‌کند. افراد کلمات و عبارات مختلفی را در موتورهای جست‌وجو، جست‌وجو می‌کنند؛ بنابراین برخی از کلمات کلیدی بیشتر از دیگران جست‌وجو می‌شوند. استفاده از ابزارهای مناسب می‌تواند در پیداکردن کلمات یا عبارات کلیدی به شما کمک کند تا شما نیز با هدف‌قراردادن آن‌ها بتوانید محتواهای خود را در تیررس مخاطبانتان قرار دهید. حسابرسی یا ممیزی محتوا به شما کمک می‌کند که محتواهای خود را بسنجید و از ارزشمندبودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین، این کار موجب می‌شود عملکرد محتواهای خود را بررسی کرده و در مسیر اصلاح آنان قرار بگیرید تا افزایش بازدید سایت را برای خود به ارمغان بیاورید.

همین مثال را برای مقاله‌ای با موضوع «۱۰ تکنیک پخت قرمه‌سبزی رستورانی» هم می‌توانیم بزنیم. اغلب مردم روش کلی پخت قرمه‌سبزی را می‌دانند؛ اما با فوت‌های کوزه‌گری و تکنیک‌های پخت یک قرمه‌سبزی رستورانی آشنا نیستند. در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل در صنعت آموزش ایران، غیرکاربردی بودن دوره‌های آموزشی، و فقط انتقال از یک مدرس به مدرسی دیگر است.نت هوش متعهد است، با شکستن تکرار این چرخه، فقط آموزش‌های کاملا موثر و کاربردی ارائه بدهد. دوستان عزیز، در این مقاله همه چیز را به زبان ساده توضیح داده‌ام اما اگر موضوعی را متوجه نشدید، در بخش نظرات در موردش سوال بپرسید تا آن را جواب بدهم. به بیان دیگر، محتواهای طولانی قابل ‌اعتماد بوده و پایه و اساس سئوی خوب هستند.

به عبارت ساده‌‎تر، لندینگ پیج‌ها همان صفحاتی هستند که کاربر را به اقدام وادار می‌کنند و بازدید و فروش سایت را بالا می‌برند. با ایجاد یک صفحه فرود درست و بهینه می‌توانید به صورت رایگان بازدید سایت خود را افزایش دهید. فراموش نکنید که این صفحات در طول زمان و در هر شرایطی اهداف مختلفی را به دنبال خواهند کرد. تبلیغ در سایت‌های واسطه هم از دیگر راهکارهایی است که می‌توانید به سراغش بروید. برای اینکه با گوگل ترافیک سایتتان را افزایش دهید، نیاز نیست فقط به سئو اکتفا کنید؛ خصوصاً که سئو یک مسیر بلندمدت است.

امروزه افراد زیادی با تلفن‌های هوشمند خود و دستیارهای صوتی که در آن‌ها تعبیه شده است، جستجوهای خود را به صورتی صوتی انجام می‌دهند. توجه به این نوع از جستجو و بهینه‌سازی وب‌سایت برای این نوع جستجوها می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی رتبه‌بندی سایت شما برای این دسته از جستجوها و افزایش بازدید سایت شما شود. با بهینه‌سازی سایت و محتوای آن می‌توان شانس حضور در جایگاه صفر گوگل در جستجوهای صوتی را نیز افزایش داد و کاربران بیشتری را جذب سایت کرد. یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدید سایت از طریق ارسال ایمیل، قرار گرفتن لینک‌های وب‌سایت در خبرنامه‌های ایمیلی کسب و کارها و وب‌سایت‌های دیگر است. وب‌سایت‌های زیادی لینک‌های سایت‌های دیگر با زمینه کاری مرتبط را در خبرنامه‌های ایمیلی برای مخاطبان خود ارسال می‌کنند.

مورد بعدی در ترفند های کاربردی افزایش بازدید سایت که به نظرم زیاد به آن توجه نمی‌شود. فعالیت در فروم هایی است که دقیقاً به رشته کاری شما مرتبط هستند.سعی کنید برای خودتان یک وجه تمایز ایجاد کنید. با تولید محتوا آسمان خراش خیلی راحت تر می توانید در نتایج اول گوگل دیده شوید و شانس شما برای رسیدن به رتبه اول گوگل بسیار زیاد است. برای اینکه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و از طریق آن بازدید سایت خود را افزایش دهید، باید در صنعت خود یک مرجع باشید. اگر وب‌سایت‌هایی با اعتبار بالا به سایت شما لینک می‌دهند، این به شما اعتبار بیشتری می‌دهد. از ابزارهای طراحی مانند Canva برای نشان دادن مفاهیم، تجسم داده‌ها و طراحی نمودارها در محتوای خود استفاده کنید.

در اصل تمامی این‌ها ربات بوده و یک ربات تبدیل به مشتری برای خرید خدمات و مشتریان شما نخواهد شد. این امر نشان می‌دهد که شما فقط بابت دریافت یک بازدید فیک، کلی هزینه متقبل شده‌اید که هیچ سودی نداشته و بازگشت سرمایه به دنبال ندارد. در نتیجه هرگز چنین ریسکی نکنید و بصورت کاملا طبیعی و درست و با توجه به فاکتورهایی که در بالا گفته شد به دنبال افزایش بازدید خود باشید. اینکه قانع شده‌اید سایت خود را با اصول کلاه سیاه و خرید بازدید فیک بالا بیاورید باید درنظر داشته باشید که با یک خطای کوچک شما از چشم گوگل می‌افتید و افت رتبه شدیدی را تجربه می‌کنید که اصلا به نفعتان نیست. حال این رفتارهای مشکوک می‌توانند بالا رفتن ناگهانی و به یکباره بازدید سایت باشد، تمامی IPها یکی باشند و تمامی بازدیدها در یک زمان مشخص انجام شده باشد. عنوان سئو همان نقطه جذبی است که مخاطبین شما را از گوگل به سمت سایت هدایت می‌کند.

هر چه هم این کلیک‌ها بیشتر شود، گوگل ارزش بیشتری برای‌‌تان قائل شده و رتبه‌های‌تان را بهبود می‌دهد. دقت کنید؛ مهم‌ترین فعالیت در سئو سایت، تولید محتوا یا همان نوشتن مقالات متنی است. در واقع این مقالات است که باعث می‌شود وب سایت شما روی یک صفحه مورد اعتماد گوگل قرار گرفته و رتبه بگیرد. درحقیقت محتوایی که تاریخ انتشار جدیدی دارد می‌تواند نرخ کلیک بهتری بگیرد، به جایگاه بالاتری دست یابد و موجب افزایش ترافیک سایت شود. این کار باعث می‌شود که بازدیدکنندگانتان را مدت طولانی‌تری با سایت‌ خود درگیر کنید و ارزش محتوایتان را بالاتر ببرید.

– استفاده از آزمون‌های تأییدی دو مرحله‌ای (2FA) می‌تواند به شناسایی کاربران واقعی از ربات‌ها کمک کند. – کاربران انسانی معمولاً Cookie ها و Session های خود را نگه می‌دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که بسیاری از ربات‌ها این کار را نمی‌کنند یا از Cookie ها و Session های جدید استفاده می‌کنند. – بررسی هدرهای HTTP می‌تواند به شما کمک کند تا تفاوت بین مرورگرهای واقعی و ربات‌ها را شناسایی کنید. مثلاً اگر بخواهید برای عبارت «تبلیغات گوگل ادز» تبلیغ بروید، متاسفانه رقبای زیادی خواهید داشت؛ چون شرکت‌های دیگری هم هستند که می‌خواهند روی این عبارت تبلیغ داشته باشند. در این صورت مجبورید به ازای هر کلیک مبلغ بیشتری را پیشنهاد کنید تا در مزایدات گوگل برنده شوید.

برای برجسته‌کردن پست خود از زوایای جالب مرتبط با موضوع استفاده کنید. از این افزونه ها استفاده کنین تا تبلیغتون ویژگی های بیشتری رو شامل بشه. به هیچ وجه نباید از عکس های کپی و موجود در اینترنت استفاده کنین و حتما بخشی از بودجه خودتون رو تو این کار سرمایه گذاری کنین. اما باز هم باید بگیم که Pop-Up مثل یک شمشیر دو لبه میمونه که اگه به درستی استفاده نشه نابودی شما رو در پیش داره. به راحتی با رعایت نکردن استاندارد ها و اصول اولیه این کار سایت خودتون رو به یک سایت اسپم و تبلیغاتی تبدیل می کنین.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/